Avui , hem dedicat la sessió a la realització de presentacions orals , on a través del treball en grup reflexionem i compartim amb la resta de companys els coneixements que hem adquirit i les conclusions a les quals hem arribat. En resum totes les exposicions tractaven els diferents estris o les diferents estratègies que permeten introduir el recurs de les TAC a l’aula. Hi hem arribant a la conclusió de que es poden utilitzar els elements digitals com un sistema més d’educació, amb els quals en molts casos s’ ajuda als infants, per una banda, a plasmar i conèixer per si mateix el mon que l’envolta i , per altre banda, es comença a introduir als infants en diferents programes i activitats que faciliten el seu enllaç amb el mon digital.
Aquesta sessió ens ha servit per conèixer els diferents estris que com a mestres podem utilitzar en un futur a l’aula , promovent així, l’ús de les tac de forma transversal amb diferents programes i activitats que permetin a l’infant per exemple: jugar i modificar les imatges. Es una eina molt pràctica perque permet a l'infant construir el seu propi aprenetatge de forma activa i participativa i alguns dels programes desenvolupen interés i curiositat en l'infant , generant així unainiciativa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario