Benvinguts al meu blog!

Aquest blog em servirà per a reflectir reflexions, preguntes, crítiques...sobre l'assignatura d'alfabetització digital. Aquesta assignatura la realitzo a la ub.

miércoles, 28 de septiembre de 2011

22-09-2011


A partir d’aquesta sessió he pogut aprendre o més aviat adonar-me de que com a futurs mestres,  hem de instruir-nos en  fer ús no solament de les tecnologies sinó de altres vessants més artístiques o plàstiques.  He aprés a prendre consciencia de què a l’actualitat el món que envolta a l’infant és la comunicació i la societat de la informació. En aquesta societat de la informació el que més predomina i per tant el que envolta a l’infant es la publicitat, és a dir, tots aquells cartells visuals i plàstics. Per tant desconeixia la importància de la branca més artística de les tecnologies.

Avui he aprés a fer servir una vessant visual i plàstica de la Informática, com és el paint, que des de el meu punt de vista,  crec que seria també una eina molt apropiada per desenvolupar la imaginació i creativitat dels infants. Aquet exercici de reflectir mitjançant una paraula un dibuix, penso que es una eina molt útil per promoure en els infants l’espontaneïtat, la participació i la imaginació, ja que son els autors de les seves pròpies creacions.

Aquesta activitat també m’ha servit a entendre que cadascú te una percepció única del món i que les nostres emocions, sentiments o pensaments són diferents dels altres. En el moment en que ens deia una paraula ens creem la nostra pròpia idea o el nostre propi símbol, ja que tant nosaltres com els infants lliguem el que ens diuen amb allò que coneixem.

Després d’aquesta sessió m’ha sorgit la curiositat de saber quin era l’objectiu principal d’aquesta , ja que com he realitzat a l’aula he aprés a aportar-li el meu propi sentit i significat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario